Kastanjevatten


Kastanjevatten är ett färgat vatten som ger en brun ton med en gång. Man häller ut lite på en bomullstuss och drar tussen över valfritt område på kroppen. Jag provade att ha kastanjevattnet i ansiktet och snacka om att det gav resultat. Man blev verkligen riktigt jättebrun, vilket i det här fallet inte är så jätte positivt. För jag är endas ute efter den här solkyssta looken, så jag har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar produkten eller inte.  Man får ta det väldigt försiktigt och inte ta på för mycket. Om du ska använda det i ansiktet, glöm inte att applicera på halsen också. Risk för kanter finns det kan jag garanterat lova, när till och med min far poängterade att jag var så fläckig i ansiktet för en vecka sedan.

Så ta det försiktigt, men jag kan lägga till att mina vänner använder det och de tycker att det är hur bra som helst. Ett försök är produkten garanderat värd, det kanske bara är jag som inte kan använda det. Du hittar den på kicks för ca.90 spänn.

för övrigt go natt alla sjuklingar där ute!



Kommentarer
Postat av: karin

prova att ha på några droppar vatten på bomullstussen innan du har på kastanjevattnet, då blir det inte lika brunt. på så sätt kan du använda det året runt, desto blekare du är, desto mer vatten. sen är det bara att låta det sjunka in lite i huden innan du lägger på en bronzer eller ett rouge!

2009-08-27 @ 14:44:59
Postat av: Semra

tack för tipset karin! ska verkligen prova och jag hoppas att det funkar.

2009-08-27 @ 19:27:04
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0