ParissiraPParissiraPParissiraPParissiraPParissiraP


CLOTILDE COURAU, PRINCESS OF VENICE AND PIEDMONT, WITH PURPLE MAGAZINE'S OLIVIER ZAHM

Jag gillar hennes byxor (skulle verkligen vilja ha ett par såna till ikväll, men lär ju ej hända) och skorna passar utmärkt till dom! Gillar även leopardtröjan otroligt mycket, till en början tyckte jag att den inte passade ihop med hårfärgen. Men när jag tänkte efter lite så är dom ju fantastiska ihop. Oliver Zhams kläder gillar jag inte alls av någon konstig anledning, kanske för att hans jeans är little too tight?


I bakgrunden ser vi dior där carrie föll om ni minns det från serien, haha!


Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag ta mig in till gävle igen, femkamp står på schemat och tältet lilla vall..
En massa bilder kan jag garanterat lova!

ses ute, om inte? så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: fashionparade

sv: aah! tack så mycket! shit vad snyggt du klär dig!

2009-08-19 @ 15:51:54
URL: http://fashionparade.devote.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag älskar hennes skor! Grymma!!!

2009-08-19 @ 21:55:32
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: lisa

Vad ska du plugga?

2009-08-20 @ 07:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0