really bad


Imorse när jag klev upp kunde jag knappt svälja. Så ont i halsen över en natt har jag fått och under dagen har jag tydligen samlat på mig en massa hemska bakterier så nu sitter jag med hosta och en fruktansvärd huvudvärk också. Det jobbigaste är att jag verkligen inte har tid med att vara jättesjuk! Jag måste vara med på alla undervisningar och föreläsningar, just nu känns det som att vi har en massa kapitel, stenciler, böcker och uppgifter som ska vara klara till nästa vecka.

Idag tvingade jag kroppen att vara med på rörelse lektionen, vilket kanske inte var det smartaste. Nu mår jag fruktansvärt dåligt, åååååh orkar inte!



Kommentarer
Postat av: i

krya på dig och drick mycket vätska så ska du se att det blir bra:)

2009-08-26 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0