fredag..


just nu är det otroligt mycket innan kursen slutar och jag skulle egentligen vilja inget hellre än att bara resa bort till ett land där människor talar ett ljuvligt språk som jag nästan inte förstår ett ord av.

jag vill springa omkring i staden gå i en massa vintage butiker och gå klädd som "jag bryr mig inte vad jag har på mig men jag är fruktansvärt snygg ändå" och kunna vara artig för att säga Bonjour till alla som jag möter och efter att jag handlat något i någon fin butik vill jag kunna säga merci beaucoup och au revoir. jag vill besöka mysiga kaféer och äta god mat på fina resturanger, sitta på balkongen och dricka kaffe med en fransk vogue till sällskap. det är precis exakt det jag vill göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0