köp hjärtan på Topshop


Det tråkigaste som man kan köpa är ett par strumpbyxor och inte av den anledningen att jag i allmänhet bara köper svarta strumpbyxor och finner de tråkiga pga. detta, för man kan faktiskt köpa strumpbyxor med fina mönster (hur ofta händer det?). Men av något konstigt skäl lyckas jag jämt ha sönder mina, jag drar på mig de och vips jag upptäcker en maska. Och i det ögonblicket vill jag typ ta en sax och klippa sönder de i bitar för att få ut min frustration. Egentligen är det ingen big deal men när det onödiga plagget kostar 100kr och jag inte ens hinner använda de en gång då börjar jag ju fundera varför jag ska fortsätta att köpa dessa tråkiga svarta strumpbyxor. Trots detta medvetande ska jag envisas med att införskaffa ett par till svarta strumpbyxor fast med hjärtan på. Snyggingarna som ni ser i bild kommer från Topshop, kommer att matchas med slappa stickade tröjor, kängor och en läcker väska.



Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGA! Tack för tipset, jag ska också köpa de.

2009-12-15 @ 15:17:54
Postat av: Johanna

de var himla söta, men jag håller med, strumpbyxor har en tendens att gå sönder på en gång och jag blir lika förbannad varje gång.

2009-12-16 @ 08:04:32
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: jea

Jag har ett par svarta strumpbyxor jag använder väldigt ofta. De har hållt i snart ett halvår. Överlevt tvätt efter tvätt och out and about :D Kan inte minnas vart jag köpt dem dock men jag antar på Lindex.

2009-12-16 @ 08:57:05
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Postat av: Maja: STYLE & LIFE by LEIA

köpte strumpbyxor i spanien som fortfarande håller efter 2 år!!!! älskar mönstrade strumpor men oftast blir det att jag drar på mig dom vanliga svarta av rena farten och så ligger dom fina å skräpar i en låda:(



kram

2009-12-16 @ 13:23:14
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0