VITT ÄR DET NYA SVARTA


jag är fortfarande VÄLDIGT osäker på exakt hur detta gick till, men helt plötsligt kom det snö och det blev vinter för exakt 1 vecka sedan idag. fint, ljust, kallt, mysigt och juligt typ. inte riktigt för mig, eller jo lite kanske men jag gillar inte snö, eller rättare sagt jag hatar snön, finns inget positivt med den. eller jo det positiva skulle väl vara att jag är glad för mina nära och käras skulle för jag vet hur mycket vissa uppskattar den. för er skull kan jag acceptera den lite, lite och plågas under några månader. men egentligen skulle jag vilja inget hellre än strosa omkring i ett par shorts och en lätt skjorta och sandaler med solen skinandes i nacken..

nu ska jag iaf dricka mitt kaffe och äta min vanlijbulle och en mumsig bit rockey road för att få en ordentlig sockerkick innan jag sätter mig i bilen för att åka till ida och sedan in till gefle. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0