Always do whatever's next

En BRA morgonträning blev det för min del, jag sov till halv 12 och träningen skulle börja kvart i 12. Det sjukt konstiga var att jag inte kom sent, det mer pinsamma var att jag måste ha sett ut som en zombie när jag väl anlände till träningscykeln.
Nu har jag städat ur min garderob på typ 30min, okej inte hela med halva nästan. Jag har letat efter mina grå t-shirts men dom är spårlöst försvunna, måste efterlysas definitivt. Så nu tänkte jag palla mig in till valbo lite snabbt och försöka hitta något snyggt grått.

Sen antar jag väl att jag måste skynda mig hem för att skynda mig till jobbet.

Men få se om jag hinner slänga in en dagens där emellan.  

ps. den jäveln som väckte mig runt 2 och sen runt 4 inatt SUG * A * * E det var inte alls kul. SKITSTÖVEL 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0