harlequin det fantastiska mönstret




Ja det är ett fenomenalt mönster i mina ögon, jag skulle typ göra vad som helst för detta mönster, men det skulle jag göra för alla värdefulla saker i mitt liv så det var inget nytt. Aber, det var inte alls det här fenomenala mönstret eller vad andra fenomenala ting betyder i mitt liv jag tänkte prata om. Men jag stötte på harlequin när jag letade efter ett par tighta midjehöga shorts från TOPSHOP som ni ser här nedan. Jag tänkte berätta att jag idag hade ett par dylika på mig under inspelningen fast mycket, mycket snyggare, dom var svarta och dekorerade med volanger, ruskigt fina. Så jag funderar på att införskaffa nått i den stilen. Dock skulle problemet vara, när skulle man drapera detta svårburna plagg? TYP 1 gång eller kanske ALDRIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0