om ni ska ut


Jag sitter med en kopp kaffe och är nöjd över träningslägret. Hur skojigt som helst har vi haft det och tjejerna var/är så oerhört söta och duktiga, dubbelvolter har körts av den större skaran och jag är imponerad av varje liten gymnast. En smula rädd var dom igår när vi skulle bädda för att sova, men det gick bra och alla somnade till slut. Ikväll är jag ledig, inget jobb och ingen gympa. Ska försöka träna lite själv och träffa mina bästa tjejer som inte är gymnaster för nu var det ett tag sedan, och alla ska ju inte ut på fredag. (Laschka svikare)

Skulle jag få nått konstigt hugskott, få för mig att gå ut och "svira" ikväll skulle definitivt något i stilen ovan draperas. Jag skulle dansa hela natten lång till kanye west. (klicka på bilden hörrni)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0