softa bananer




Jag har haft en toppen morgon, och känner att dagen kommer att fortsätta i samma anda. Hur pigg som helst åkte jag till stan imorse för att sätta igång med inspelningen av "modellfilmen" och det var bara så kul allting och kläderna höll verkligen standarden. Dom var lika perfekta i verkligheten som på korten, och ännu snyggare på. Dessvärre kan jag inte dela med mig av kläderna och diverse, men i mars kommer ni kunna se första "skådespelet" på Kharma Lounge.

Efter några timmars arbete, en massa klädbyten fram och tillbaka kände sig alla nöjd och glada, nästa vecka fortsätter filmningen med resten av modellerna också. Ska bli intressant och se hur det urartar sig, vi ska ju gå omkring på stan spexa, leka bästa vänner och bara ha allmänt roligt, softa bananer liksom.


Jag sitter här med Vogue och lunch och kaffe, tänker sitta här i någon timme till sen ska jag ut på en promenad.

Ha det bra folks


Kommentarer
Postat av: småland

du är ju bara för vacker :) såg att du länkar på msn till din blogg , nice blogg, och fina bilder, kör på så här , rolig och inspirerande blogg! puss och kram / okica

2009-02-10 @ 15:55:35
Postat av: Anonym

HA HA aja alla har rätt till sin åsikt, TUR det för jag håller inte med!

2009-02-10 @ 18:30:21
Postat av: Anonym

Lite för sminkad bara enligt mig, ger ett hårdare intryck, annars nice!

2009-02-11 @ 07:56:56
Postat av: Semra

haha, a men så såg jag ut på inspelningen igår.. brukar inte sminka mig så i vanliga fall:-)

2009-02-11 @ 10:30:13
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0