WHYRED


Kom hem från jobbet för ett tag sedan, har jobbat hela dagen lång, och när jag kom hem fortsatte jag arbeta lite fast med roligare stuff kan man säga. Jag har tittat bland lite plagg som 2 begåvade personer som går textil/design har sytt.  Den stora skaran av kläderna är avsedda för det manliga könet så jag har varit verksam stylist i någon timme, försökt kombinera ihop feminina uppsättningar. Alla plaggen är så bedårade jag skulle vilja ha precis vartenda ett eftersom dom är så bra utförda och till ett par högklackade funkar nästan allt, bara du har lite sinne för stil och vågar sticka ut lite.
Efter mitt möte med 3 gossar i fredags kom vi fram till att inspelningen till deras UF-företag skulle börja lite smått på tisdagmorgon så det ser jag verkligen fram emot.

Då blir det till att ta fram alla skyhöga skor för oj som det ska kalasas loss, dansas i snygga kläder och snacka om ett bra sätt att fördriva tiden på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0