en fredag

En perfekt dag, träning på förmiddagen spinning och centerboll, sen valbo med töserna. Blev lite shopping för min del trots allt. Fanns en massa fint i Valbo som jag ville ha men jag var tvungen att exkludera vissa grejer eftersom jag måste spara pengar, THAT'S IT. Alla var nog nöjda och glada när vi skulle åka hem, ALLA förutom Maria... haha stackaren som tappade bort sitt fina armband i provhytten inne på H&M. När hon gick tillbaka för att hämta det, i hopp om att det skulle vara kvar hade någon JÄVEL TAGIT DET. SÅ JAG EFTERLYSER ETT svart armband med vita blommor, i trä eller det kanske var plast?, ungefär 2cm tjockt och fruktansvärt fint. Hon fick till och med komplimang för det efterlysta armbandet av en kille inne på JC. HAHAHA...


Ne nu ska jag laga lite food, käka lite sen blir det nog en vända hem till brisfjord, hon ska ju som sagt inte ut imorgon...

en nitväst på ginatricot, hur fin som helst.. finns en liknande på BIKBOK


Klänning från H&M med volanger übersöt,
som maria och elina testade,
tyvärr fick ingen av dom med sig den hem, 249:-


den här fick följa med mig hem


och den här söta kjolen, liknar den från topshop som stina och ida har ;-)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Riktigt snygg t-shirt!

vart är den ifrån? :)

2009-01-24 @ 00:23:40
URL: http://isble.blogg.se/
Postat av: Semra

den är från ginatricot, finns även i grått:)

2009-01-24 @ 09:56:31
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: `johanna

var kommer kjolen från och hur mycket kostar den

?

2009-01-24 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0