Filippa K? JA TACK!



En bra men lång dag med syster har avslutats här och nu. Hennes hela process med tandställningen är igång, tkr så synd om tösen min, stackars liten.


Men iaf på second fann jag den vita kavajen, HUR FIN SOM HELST lär jag betona.

En snabb omgång inne på fico blev det, där hittade jag något som fick mina ögon att ploppa ur. Vårens kanske snyggaste flared jeans från Fillipa K, jag kommer typ att leva i dom. Därefter traskade vi vidare, blev lite annat smått och gott också. SEMROR, eller nee jag menar ju självklart SEMLOR.


Ska drapera flared jeansen här någon dag framöver. Så ska ni få se...

Nu ska jag dricka te sen ska jag träna, hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0