KASST

Ne nu vill jag ha det mörkare igen, jag har idag flängt runt och pratat med några frisörer tidigare innan jag skulle iväg till jobbet, försökt få lite upplysning om bra produkter och lite tips om det slitna håret jag har på huvudet what so ever.


Som sagt jag funderar på att dra i mörkbruna slingor. Men måste nog vänta tills jag fått lite utväxt på det här jag har nu. Mitt hår har blivit kasst i jämförelse till hur det var tidigare. Även om det inte syns och folk poängterar att det inte alls verkar vara så slitet med tanke på hur mycket jag har färgat och överbehandlat med dåliga produkter. Så har jag märkt en drastisk skillnad på kvalitén, vilket inte alls är bra. Men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig, mitt hår ska tillbaka till den mörka färgen. Jag vill ha det nästan exakt som brudarna här nere här på bilderna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0