Nü är jä düd


Imorgon blir det en vända in till Gävle skulle jag tro. En så kallad DATE med BÄSTA ska fixas, sen ska jag träna. Nu har jag lyssnat noga på människor som vill mig väl, jag har vilat mig, hållit mig långt borta ifrån träningskläderna några dagar. Jag har istället druckit te, oj så mycket te jag fått i mig. Ätit citroner och alla andra C-vitaminrika saker kiwi, äpplen, druvor, avokado, paprika, you name it.  OCH JA okej ni hade rätt, jag hade fel, det hjälper att vila. BRA VAH? Aa jag vet. NU ÄR JAG FULLT KRY

Därför kör vi järnet imorgon, HEJ TRÄNINGSDRÄKT.


Natti natt

Kommentarer
Postat av: Frippilipp

bara så du vet så hjälper inte c-vitamin när det gäller att bli frisk från förkylning, det enda vetenskapligt bevisade hjälpmedlet är vitlök och kronjonskockar (vad nu det är)



/den framtida personliga tränaren som för tillfället dränker sig i plugg om näringslära då det är tenta nästa vecka ;)

<3

2009-01-08 @ 18:58:01
URL: http://fridaluuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0