The Row: by Mary Kate and Ashley Olsen


Nu har jag precis pratat lite med en härlig gosse som vill att jag ska ställa upp på ett modellprojekt. Ni kommer att kunna ta del av detta projekt om ni befinner er på rätt plats vid rätt tidpunkt. Jag tänker inte berätta mer än så här än så länge. Förutom att det första jag tänkte på när jag fick höra om idén var definitivt THE ROW och deras underbara holidays collection. Visst är den så klockren som den bara kan bli? Jag älskar den, och det bästa av allt är tjejerna som står bakom märket, mina älsklingar.


Ne nu ska jag transportera lillsyster och hennes kompis till nån fest.
hörs folket

Kommentarer
Postat av: Johanna.

ha en fin kväll!

2009-01-30 @ 22:18:36
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0