Nu är det träning som gäller, träning som aldrig förr

Träning är roligt, visst?

Nu har jag övervägt att köpa ett till träningskort på, sandbacka park. Annika har i princip tvingat mig, nästan, men bara nästan. Vi har bestämt oss nu, 1månad riktigt intensiv träning och vi ska försöka få med dom andra också, mycket roligare när vi är fler. 299: - för 1månad och då finns det en massa möjliga pass att välja på + gym, om man vill. Sjukt billigt egentligen, nu ska allt gäddhäng, saggig rumpa och bullmagen bort? Här ska det verkställas oj som det ska verkställas.

Nu ska jag sova imorgon väntar ett tidigt yoga pass, sen ska jag umgås med dom bästa


Kommentarer
Postat av: Du..

Du är fan besatt. okej om man tränar etc och det är positivt, men du pratar om det överdrivet, liksom besatt av det samtidigt ser sjuk ut av det. som oss normala, tränar ca 3 ggr i veckan eller så, och det är inte DET ENDA Ta det lungt, ha inte så dåligt självförtroende.. Man kan träna på ett rimligt sätt, men du tror vi bryr oss, du skriver i VARENDE inlägg om samma sak samma skit. TRÅKIGT

2009-01-22 @ 09:36:15
Postat av: träning

vad är det för pass på sandbacka park? Är lite sugen på att börja, hört att det ska vara bra där.

2009-01-22 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0