GE MIG VÅR, eller varför inte sommar?

Hur snygg är hon inte i påklädningen? Jo det gör ont i mina ögon bara jag tittar på Erin. Därför vill jag ha VÅR, helst av allt sommar. Man kanske ska planera in en resa till solens land för att bli lite gyllenbrun och fräsch?

Jaha idag iaf, eller rättare sagt imorse var vi 3 pers på spinning passet. Vilka morgonpigga människor det verkar bo i Sandviken? NEJ! Snacka om tomt i lokalen, men det var ändå ganska skönt, eftersom det aldrig blev så där äckligt varmt och fuktigt som det brukar bli när alla är där och svettas. Jag har precis duschat och ska nu göra mig en kopp kaffe, sätta mig framför tv och bara softa i flera timmar, tills det är dags att slira in till den lilla bygden för att arbeta lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0