not for the public, not for fashion, not for men, but for yourself

Idag snackade jag lite med Annika om nästa veckas aktiviteter. Åre skulle sitta fint och skulle vara otroligt kul. Jag blev helt extas, sjukt glad att vi för en gångs skull ska åka någonstans tillsammans. Men sen slog det mig, att jag inte alls skulle kunna följa med till Åre nästa vecka, för nästa vecka börjar jag jobba. Det är så typiskt att sånt här händer mig, nu är jag bara så jävla less, fruktansvärt less.


Imorgon blir det iaf en vända in till Valbo med laschka och söderberg, dom ska handla någon fräsig outfit till lördagen och jag ska försöka hålla fingrarna i styr.


Kommentarer
Postat av: elin

Hallå!?

Är det folk som ska till åre? :D

Ni lär ju höra med mig innan om ni behöver boende, jag kan ju fixa å trixa lite så ni vet!

Hör av er!

KRAM!

2009-01-24 @ 09:22:54
URL: http://ellesnelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0