baby its raining more than ever

Jag blir förtvivlad och jävligt less på allting. Ne okej inte ALLT men det mesta är uselt just nu och på tal om uselt jävligt obekvämt är vädret. Sommar 2009 vart har du tagit vägen??? Juni har passerat oss snart.

Förra helgen när jag var hem och hälsade på då det regnade, gick jag omkring i klänning och stövlar och skinnjacka och var sjukt förbannad och less över vädret...



Nu har jag kommit hem från sthlm igen och det regnar fortfarande, inte ser jag solen? Just därför har jag till och med tagit fram min trenchcoat med en varm tjocktröja under och varma byxor och en sjal till mössa för att inte frysa gumpen av mig.





Så snälla om det nu finns något övernaturligt väsen uppe i himmelriket skulle du inte kunna låta solen titta fram imorgon? Vill verkligen inte anpassa mig efter ordspråket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0