bläää väääder

hello!
idag har jag och linnea jobbat och inte alls gjort så mycker mer efter det, slappat på rummet tyyyp.
imorgon blir det också jobb, jag undrar dock vad kvällen kommer att bjuda på?

när jag och linnea slappade på rummet, läste en massa tidningar kom vi på att IKVÄLL, PRECIS IKVÄLL DEN 4/6 18.00hade veckorevyn bjudit oss på förhandsvisning av filmen BAKSMÄLLAN. vilket vi heeeelt glömt bort.
så istället för att inte ha gjort nått en tråkig kväll med tråkigt väder, kunde vi ha gått på bio.
MEN NEEEEEEJ DEEEET BLEEEEEV INTE AAAAAV, FÖR VI ÄR SÅÅÅÅÅÅ OOOOOOTROLIGT SEEEEEGA OCH GLÖMMER HEEEELA TIIIIIIIIDEN BOOOOORT SAAAAAAKEEEEEEER.

en annan lite rolig grej som hände när jag läste mina mail var att emma elwin (expressen fredag) hade skrivit.
ni ser mig i tidningen snart igen där ni kan inspireras av ännu en outfit.
ne nu ska jag sova
hööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0