mördad på tunnelbanan


Imorse vaknade jag av att jag precis blivit mördad på tunnelbanan, har aldrig i hela mitt liv vaknat ur en dröm av att jag varit så svettig och rädd, aldrig någonsin. Så jag gav mig själv en klapp på axeln, att jag jämt ska lyckas skrämma upp mig själv för saker som knappast skulle kunna hända. Men nu vet ni vad min största mardröm har varit under tiden jag bott i Sthlm.
Sen somnade jag om och drömde om "framtiden" typ, hahaha sjukt äckligt. Vad jag dock drömde behåller jag för mig själv. haha! :-D Men nu tänker jag gå vidare och vi går vidare, bäst så.
Jag har packat allt och imorgon efter jobbet lämnar jag tunnelbanan alla mördare, tjuvar och sthlm för ett tag. Ska bli riktigt skönt att få komma hem och få ordning på saker och ting, även om det bara är över helgen så ska det bli skönt.
ne nu ska jag lägga mig och sova...

hörs hemma

Kommentarer
Postat av: 00002

Mycket bra kort!

2009-06-11 @ 20:49:49
Postat av: sara

Fint! Läskig dröm dock :(

2009-06-12 @ 10:59:48
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0