en helg med Ajla

Min sötaste, världens bästa lillasyster Ajla var och hälsade på i helgen. Vi hade det underbart, hängde på gamla stan och söder hela söndagen. Shoppade en del, eller snarare Ajla shoppade och jag var smakråd. Vi softade i solen med en massa mat och hon ville verkligen inte åka hem på kvällen, hon älskade den lilla delen av sthlm som hon fick se. 


Så nu sitter jag här vid datorn och har fått några bilder skickade från henne vilket gör att jag längtar som satan i gatan efter världens bästa lillasyster.


Jag har idag vandrat på stan helt själv (köpte endast en skjorta på beyond åt ajla) eftersom mina och linneas planer sprack. Vi hade tänkt gå på gratis träning och se ett fåtal gratis koncerter. Men nej, hon skulle iväg och vara barnvakt åt hennes söta kusin Elsa.


Neeee nuuuu ska jag ta mitt pick och pack ringa till LELLE och höra vad kvällen bjuder på.

hörs





Kommentarer
Postat av: perav

hej! du jag ville bara veta vart din syster har köpt sin t-shirt ifrån?

2009-06-04 @ 00:23:27
Postat av: Semra

hej PERAV! weekday kommer den ifrån:)

2009-06-04 @ 21:51:11
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0