På tåget från Stockholm...








Det var den segaste, tråkigaste resan jag varit med om. Fyfan, usch och blää. Jag har nog kommit på att jag inte är personen som gillar att åka tåg. Ni vet dom där utdragna, rektangulära grejerna med 6 hjul som kallas för bussar? Dom är nog mer min grej alltså.

Men nu är jag hemma och jag har hunnit proppa magen mätt med pannkakor, åhhh älskade pannkakor med nutella och mjölk. Kan ni tänka er att jag inte har druckit mjölk på 4 jädrans veckor? Jag kan inte beskriva hur mycket jag njöt utav dom 4 glasen som jag hällde i mig.

Ne nu ska jag titta på Film och imorgon ska jag umgås med min Familj.

TJEJERNA OCH EMIL VI HÖRS IMORGON OCH SES FRAM MOT KVÄLLEN FÖÖÖÖÖR DEN HÄR HELGEN SATSAR JAG PÅ ATT LEVA UTAN ALLA MINA SYNDER (enligt horoskopet)

IMORGON KÖÖÖÖÖÖR VI HÅÅÅÅÅRT


Sov gott allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0