EXPRESSEN Fredag

Hej folks!

Jag har precis kollat igenom breven på min mail. Och jag tänkte poängtera att jag är sämst när det kommer till att läsa mail, hatar att läsa mail, för att man får så mycket SKIT REKLAM. Hade typ 800 olästa mail (utan krydd, jag lovar) och det av den anledningen att man får så jävla mycket skitbrev hela fucking tiden, SOM SAGT. Och i brist på annat, bestämde jag mig för att se vad dessa alla människor hade på sina hjärtan. Vilket gjorde mig häpnadsväckande besviken när jag såg ett MAIL FRÅN DEN 10 MARS. Eller jag blev snarare glad, jätteGLAD men besviken att jag upptäckte det så sent. Elin Kling hade skickat ett mail förra veckan den 10 mars, observera PÅ MIN FÖDELLSEDAG! Hon undrade om hon kunde publicera en outfit på mig i fredags expressen. Alltså det är så typiskt mig, att missa en sådan rolig grej, jag har sån jävla otur i allt, verkligen ALLT. Men nu har jag skrivit ett brev tillbaka så vi får se vad som händer, jag ska hålla er underrättad jag lovar.


Jag kanske ska läsa igenom dom resterande mailen också, man vet aldrig vad för gammalt skit som kan ligga där. Eller kanske skaffa mig en specifik adress för nödvändiga mail?

Men det var i alla fall den här bilden hon ville/vill publicera i fredags expressen, vi får helt enklet se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0