anything can happen

Igår var jag med pippi (ida) på stan och hade det fantastiskt. På kvällen hängde jag med Evelina Storm och resterande anhängare i K(H)rökarängen där Malin hade sin utställning med hennes akrylmålningar (här kan vi snacka talang, som ni själva ser). Sen i vanlig ordning avslutar man ju kvällen in the town. Eller så kanske om man har riktig otur och på vägen hem blir man förföljd av en konstig kille och klarar sig undan genom att be snälla människor om hjälp. Eller om man kanske har något larm nr. (en kompis som tror sig vara en superhjälte) som man kan ringa och hoppas på att han kan flyga som stålmannen och rädda en. Eller så använder man sig av Linnea Herrgårds röda spray, sprayar skurken i ansiktet och hoppas på att färgen fräter in i huden för resten av skurkens liv. Men det alltså om det skulle ha gått riktigt illa, och nu gjorde det ej det. Ni ser folks det är ingen fara med mig jag klarar mig i stora staden trots rånare och förföljare. Den där rånarhistorien tar vi en annan gång, ni fick tillräckligt med info. för ikväll. Njut av bilderna istället.














Förresten idag har jag jobbat och tittat på BAJEN, fy fan alltså vilken hejarklack. Snacka om att sno åt sig all uppmärksamhet. Jag tittade inte ett skvatt på fotbollen, det var hejarklacken som underhöll mig, shit vilken stämning de hyser. Jag var helt exalterad, en sådan match kan vem som helst njuta av. Nästa vecka skulle jag vilja gå på derby, inte för matchen, endast för hejarklacken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0