date med gamla stan










Jag sitter ute med datorn och en kopp kaffe, försöker lägga in bilderna som jag tog idag. Vad jag är grym på att fotografera, det tycker jag faktiskt! Men vad är det de brukar säga "eget beröm luktar illa" Inte i det här fallet, jag tycker bilderna är underbara med tanke på kamerans potens, och jag känner ingen stank för den delen heller. Men du kanske gör? Haha! Dock skulle jag behöva en bättre fotoapparat alltså. Min gick sönder i fredags men Mimmis magiska fingrar lyckades återuppliva det rosa hjärtat igen.


Vad skulle ni rekommendera, jag vill inte ha en stor klumpeduns.

En liten en, som man kan ta med sig överallt den ska kunna ta grymma, helt förtrollande bilder?



Kommentarer
Postat av: Johanna

HEj! Den fjärde bilden var helt otrolig, den där med pelarna, sjukt snygg.

/hälsningar en sandviken-bo :)

2009-05-24 @ 21:00:54
Postat av: Semra

hah, tack! det tkr jag med.. vilken johanna?:)

2009-05-24 @ 21:38:38
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: mia

Fan vad snygga bilder!

2009-05-25 @ 16:31:41
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Vi har gått i samma skola, hammar, gick estet. Olsson var efternamnet. :)

2009-05-25 @ 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0