hej hallåååå!

Just nu sitter jag på denna gatan för att skriva några inlägg och kolla mina mail.


Jag har det riktigt fint här ska jag tala om. Jag bor på Zinkensdam och jobbar inne i Alvik. Arbetet går super och idag har jag jobbat på ett event alldeles innan AIK-Elfsborg matchen. Imorgon ska jag träffa Ida som är här i sthlm och hälsar på. En vända på stan och sedan ska hon följa med mig på ett av mina korta arbetspass. Jag ska åka m,ed arbetsbilen in till Arlanda för att hämta upp ett paket och sedan leverera det till kontoret i Alvik. Efter det får vi se vad sthlm bjuder på. 

Den lilla shoppingrundan som jag och linnea gjorde var i måndags och då endast på Hornstull, då vi hittade judits second hand. Mycket mer än så har jag faktiskt helt ärligt inte vandrat runt i butikerna. Jag har inte haft tid, har jobbat så himla mycket.

Jag ska iaf försöka uppdatera er mer, men jag har SOM SAGT inte haft tid, har jobbat ganska mycket dom första dagarna. Det är inte förän nu som jag fått lite ledighet.

Imorgon kan/kommer det dyka upp mycket fina bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0