If you're going to San Francisco




Nu för tiden hinner jag inte med ett skvatt för jag kliver upp tidigt och befinner mig i skolan hela dagen fram tills klockan 17.oo men även senare vissa dagar. Det är en sådan trist period just för att det är becksvart hela tiden jag vet ju knappt hur det ser ut när det är dagsljus nu. Usch, hjälp, fruktansvärt är det ju! Man blir själv en så otroligt deprimerad och tråkig männsika när denna årstiden startar. Om det ändå kunde vara lite snö skulle det vara ljusare ute men NEJ inte någon snö har vi heller fått.

Jag hittade mitt favorithalsband som jag trodde var helt spårlöst försvunnet men icke sa nicke. Idag fick det pryda min hals och I lOVE it so much.

Jag var så sugen på glass när jag kom hem och kom på att jag kunde steka äpplen i kanel som jag kunde avnjuta med vaniljglass. Men denna gången bytte jag ut äpplena mot päron och oj mumsfilibabba vad GOTT, hur lätt som helst att tillaga dessutom.


Klicka på bilden (San Francisco) vettja!



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fin sista bilden var!

2009-11-11 @ 08:57:56
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0