Jag älskar mitt morgonte



Jag sitter här med mitt morgonte och funderade för ett tag sedan att ringa till någon av donnorna som var ut igår för att höra lite skvaller. Bl a. ida som var och svirade i norrköping men även barbados fansen som gick ut här hemma i viken (haha) Men å andra sidan tror jag inte dessa donnor har klivit upp ännu så jag väntar iaf till 12.

På tal om vänner... så saknar jag mina 3 som befinner sig i australien och även söta annika som är i usa och jag kan garantera att alla vi här hemma kommer KRAMA sönder varje liten kroppsdel när hon når svensk mark igen på onsdag, kan knappt vänta. Och lördag den 5.e ska det firas med BIG TIME PARTY för då kommer tjejerna från öret också hem och kaka från sundsvall.
försökte få kontakt med ewelina imorse via msn men det gick som det gick det. skit skt..
olika sorters kommunikations skavanker existerar överallt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0