these early days


pic.mode.feber

jag önskar att jag kunde pryda min kropp med dessa kläder ikväll. vi får se vad jag draperar, ska på middag med mycket trevliga människor..

nu har jag träningskläderna på mig och ska cykla iväg för att gymma lite och efter det ska jag försöka ta mig in till valbo. men jag vet inte riktigt om gymmet är min grej för jag känner mig bara så fånig varje gång jag tränar där. hmm? dilemma, dilemma!


ps. inte utan min syster en FANTASTISK FILM som vi såg i torsdags. tårarna och slemmet från näsborrarna rann som aldrig förr, (tänk er spöregn, fast tårar och snor i den mängden) och jag minns verkligen inte när jag grät så mycket sist? det var tur att jag hade min kramgoa vän som sällskap. titta på den filmen folks, you will not regret it, I promise..
hörs




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gymmar du?

2009-11-15 @ 11:36:26
Postat av: Semra

hm? Jag gymmar på nya stället som har öppnat på Storgatan mittemot mekonomen! Typ Gym & fitness tror jag att det heter.

2009-11-16 @ 19:08:01
URL: http://semradedic.blogg.se/
Postat av: Johanna

grym outfit det där!

2009-11-17 @ 08:25:00
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0