10 10 09


Jag har tyvärr inte hunnit med några outfitbilder eftersom jag haft så mycket denna vecka. Skolan + jobb + jättemycket plugg. Men jag ska försöka bli bättre eftersom det verkar vara tilldragande här på bloggen. Idag blev det inte heller någon bild på mina kläder, syster är ej hemma och jag okade inte krångla själv.

Gud saknar lilla tösen såg henne sist i torsdags, hon ska vara borta hela helgen så jag bjuder på hennes drapering istället…

Nu ska jag löp vidare ska åka och hämta johanna för att ha det najs med bästa, ha en fin kväll alla!



Kommentarer
Postat av: Nathalielie

Totally understand you, have had much to do me too this week. You look really nice and comfy in this look! Have a nice Sunday.

2009-10-11 @ 12:10:52
URL: http://www.myfloorisred.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0