my dream rock

Jag gjorde ett utomordentligt, mycket vettigt beslut igår kväll då jag lade bort datorn och stängde av den i tid. (Eller så inte somnade halv 2, jag är sämst) Men jag är ganska pigg iaf, sitter här med mitt morgonkaffe, macka och musli för att ork med långa dagen som väntar i skolan.

Förresten så drömde jag om mitt hår inatt, att mitt hår hade blommat ut över natten och drömmen var så, såå verklig. När jag vaknade förstod jag ingenting håret var ju lika kort som igår och jag kände hur besvikelsen tog över.

Men hoooj herremin som jag skulle vilja ha mitt långa svall precis i detta ögonblick.


Kommentarer
Postat av: naomi

fin bild :)

2009-09-16 @ 10:57:58
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0