himlen är oskyldigt blå

Kom precis innanför dörren. Vilken dag det har varit. Efter skolan tog jag en vända på stan i gävle och hittade super fina örhängen för 15kr. När jag satt på bussen in till Sandviken ringde pappa och ville veta vart jag var och om jag hade tid och lust att ta en fika på stan och hälsa på Ajla på hennes praktik. Den där tjejen tycker ju om att baka så hon har praktik på det ganska så nyöppnade cafét 5 sensi där gamla catét MIX var. Hur som helst när jag mötte upp pappa sa han precis så här.

”Men min vackra dotter vad har du på dig? Du ser ut som en rysk soldat. Vart har du köpt den där jackan?” Fast då på Serbiska såklart.
Och jag svarade ”vadå tycker du att den är ful?”
”Nej absolut inte, annorlunda men du passar i den”

Hahaha, han är bra tokig ibland men sån är han!
Nu sitter jag här i soffan och är proppmätt för vi körde på stort idag. Blev både italiensk kaka, pannacotta och två koppar kaffe.

Tack för fikat pappa men nu ska jag ut och ta en springrunda i den fina solen.

Jag visar min ”ryska” soldatjacka senare.
Hörs senare som sagt!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

In this case, you most been the most beautiful and effortless chic russian soldier (excuse me, I mean swedish!). :-) You father has greast humor!

2010-04-14 @ 18:02:26
URL: http://m
Postat av: frida

herregud vilken fantastisk bild. och ditt hår är ännu mer fantastiskt.

2010-04-18 @ 16:12:18
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: NINNIE

ååååååh underbar bild!!!

2010-04-20 @ 12:02:16
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0