SKINN I ALLA DESS FORMER


GÅRDAGENS: Jeansskjorta gammal som gatan från levi's, skinnshorts från cubus, skorna kan väl ingen ha missat dom är från scorett och halsbandet från H&M.

För vissa infinner sig stora bekymmer när vi går från den ena årstiden till den andra. För mig är det ett mycket kärt besvär om man kan kalla det så. Det är intressant att se vart man hamnar och i vilken riktning man kommer gå med sin garderob. Om jag får bestämma mig nu vill jag springa omkring i den minimalistiska silhuetten. Minimal ansträngning, enkla plagg med väldigt få dekorationer. Det ska helst vara så enkelt som möjligt, känslan av att plaggen talar för sig själva. Skinn/Läder skulle kunna vara ett sådant plagg, enkelt, simpla linjer och inga dekorationer eller whatsoever. Det kan aldrig bli för mycket skinn om man matchar rätt, så är det bara. Skinnshortsen känns som ett måste till hösten och skinnshortsen är precis som skinnjackan, dom passar till det mesta.
Dom finns i alla butiker, olika passformer och olika priser. Just nu hittar du skinnshortsen hos MONKI, gina tricot, MQ, cubus och H&M har säkerligen nån variant. Här är priserna väldigt förmånliga då jag själv köpt mina på cubus för några få hundralappar.

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack :)



snyggt!

2010-08-20 @ 09:46:34
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Fani

mkt, mkt fint!

2010-08-20 @ 18:40:50
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Fani

mkt, mkt fint!

2010-08-20 @ 18:40:50
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0