I'm just a soul who's intentions are good.



Idag har jag fått en tidig julklapp och är glad, för det var en väldigt fin sådan. En ny doft till i min samling som luktar otroligt gott, uppfriskande riktigt fräsch. Tack så mycket fining.

Jag är tacksam för väldigt många underbara personer som finns i mitt liv. Även fast man inte har träffat vissa på riktigt länge, då det finns saker och ting som skapar hinder mellan oss. Jag antar att det kommer en tid då visionen av det du vill ha i ditt liv kräver att du måste släppa taget om vissa underbara själar som du håller varmt om hjärtat. Det är något som måste ske ibland, livets gång liksom. Och tiden tråkigt nog passerar våra liv alldeles för fort. Det känns som att ju äldre man blir desto fortare tycks tiden passera förbi.

Men sen väl när man hittar tillbaka till varandra igen så är allting precis som vanligt. Avslappnat och härligt, man känner glädje och en härlig känsla i kroppen som inte går att förklara och man förstår hur mycket dessa personer betyder. Man känner att man kan dela med sig av allting till dessa människor.



Kommentarer
Postat av: Amra

wow, vad fint! både bilderna och texten :)

2010-12-24 @ 00:02:04
URL: http://www.amramerie.blogspot.com
Postat av: Emilia

Jag älskar ditt hår! Kan du inte visa hur du gör för att få det så fint? =)

2010-12-27 @ 18:45:42
URL: http://emiliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0