1 FEBRUARI





pictures: style.com, tfs, sthlmsreetstyle, jak&jil

Jag ska till skolan alldeles strax där jag ska fortsätta anstränga sönder hjärnan. I helgen har jag varit i Sthlm och skulle egentligen ha stannat där för att ta del av några visningar under modeveckan och andra roligheter. Men med tanke på hur hektiskt mina närmaste dagar kommer att vara var jag tvungen att åka hem i lördags för att få bukt med saker och ting. Jag ska försöka slänga in bilder från Sthlm och dagens drapering det är jag skyldig er med tanke på den usla uppdateringen de senaste dagarna. Nu ska jag kasta i mig lite mat innan jag beger mig mot bussen.



Kommentarer
Postat av: Francesca

vad synd att du inte hann med några visningar under modeveckan. snygga bilder!

2010-02-01 @ 12:31:48
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Johanna

älskar sminkningen på sista bilderna där.

2010-02-02 @ 08:50:58
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0