HERON CITY I STOCKHOLM



Det blev en tripp till sthlm den helgen som varit och då var det inte shopping som stod i fokus utan att hälsa på mina barndomsvänner. Vi var bland annat till Heron city, typ valbo köpcentrum fast X 5. Det var fem våningar om jag räknade rätt där man kan vistas från klockan 06.30 till 01.00 och behaga alla sinnen i princip. Shopping, nöjen, sport, restauranger, mataffärer och en hel våning med 16 eller det kanske var 18 biosalonger. Galet, aa jag vet! Det var faktiskt en helt ny del av fantastiska Stockholm som jag fick uppleva. Vi fikade på Amazon en restaurang/café som ger en sådan behaglig miljö av att befinna sig i Amazonas regnskog/djungel typ, med växter och blommor överallt ett akvarium fullt med fiskar i baren. Får helt enkelt vilken besökare som helst att känna sig som värsta Indiana Jones, fantastiskt. Senare hade vi planerat att gå på snabba cash i någon av de stora biosalongerna men det blev dessvärre ändrade planer, det får bli en annan gång. Så jag kan ju då meddela att jag fortfarande inte sett SNABBA CASH. Men en fantastisk helg var det, JA för det var det.



Kommentarer
Postat av: Hilda

sv: den där kommentaren var mer negativ än positiv med "..." ?

2010-02-03 @ 18:11:47
URL: http://hildasbilder.webb.se
Postat av: Emma

Oh du MÅSTE se snabba cash! Jag va på premiären med en kompis och den va galet bra!

2010-02-03 @ 18:19:09
URL: http://emmaingemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0