good morning toni garrn


Toni Garrn
by David Vasiljevic Numéro Tokyo #31 November 2009

Fantastiska bilder, jag tror inte att jag har lagt upp de tidigare. Men jag blir fascinerad och häpen och lyrisk och glad och hur ofta stöter man på bilder en tidig morgon som denna och man inspireras av det man ser. Ja, jag BLIR helt enkelt allt av dessa bilder, ALLT.

Nu ska jag dricka kaffe med kanel i eftersom kanel bidrar till att minska sötsuget (det behövs) har jag läst någonstans och även stabiliserar blodsockret. Perfekt som en tillsats till morgonkaffet så här dags innan en ordentlig bamsefrulle ska avnjutas för sen ska jag sätta klorna i böckerna för att plugga hela dagen, nästan. Eller det blir nog en vända till Valbo med ida runt lunch men sen fortsätter jag nöta sida efter sida. 

Kommentarer
Postat av: PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

SV: Mycket gott!

2010-01-06 @ 10:48:14
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0