“So, your idea of a good night is to go to bed early with a book and a milky drink, is it?"





En tidig morgon har det varit. Igår somnade jag med boken över huvudet och i morse vaknade jag i precis samma position. Så jag antar att det är sant när folk säger att de tror att jag är död när jag sover. De måste sätta örat mot min mun och en hand på min mage för att känna efter att jag verkligen andas (creepy). Ne nu ska jag klä mig varmt. Jag ska till högbo med ida för en skön promenad i solen och sen blir det nog en fika.

Kommentarer
Postat av: PD

kate moss och johnny depp. var ju sådär finaste paret på 90-talet!

2010-01-04 @ 16:24:28
URL: http://juvenilewreck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0