Get up on your feet and step to the beat.


Hade jag varit ledig idag skulle jag befunnit mig i Stockholm precis, exakt just nu, då jag var bjuden på fest med minoutfit gänget och många, många andra sköna typer. Åh vad jag hatar sånt här varför måste man jobba när man helst vill göra annat...

Ja som sagt så har jag jobbat häcken av mig idag och efter det har jag hängt i Gävle då jag kikat på lägenhet och hunnit med andra ärenden men även hängt med Karin i stan. Nu kanske jag ska ta cykeln till twins men vet inte om min kropp riktigt orkar det, jag är helt slut!



Kommentarer
Postat av: Nené

I love your blog and your outfits. The little notes on the top of every new picture is so cute :) have a nice summer. Love - Kjersti from Norway

2010-07-10 @ 14:23:33
URL: http://noevik.blogspot.com/
Postat av: Ida

Härlig bild! Snygg kjol du har. Vill också ha en skinnliknande!

2010-07-11 @ 10:00:34
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0