MODELL?


Det är många som frågar och jag tar det nu en gång för alla. Vissa har fått för sig att jag är modell? Nej, nej jag skulle inte kalla mig för modell, inte alls. Jag jobbar inte för någon modellagentur heller. Jag är bara en vanlig människa precis som du. Jag har gjort några få modelljobb men inget stort alls. Det som är aktuellt för tillfället är att jag om någon vecka ska ned till Stockholm eller Malmö för ett modelljobb då jag ska vara ansikte utåt för en hemsida som jag tyvärr inte kan berätta vilken än men jag kommer hålla er uppdaterade angående detta. Men som sagt annars är jag bara en vanlig människa som råkar älska kläder och skor obeskrivligt mycket, men vilken tjej gör inte det? Jag har bara valt att dela med mig av det jag älskar på ett visst sätt och har skapat lite kontakter utifrån mitt intresse. Ni som gillar min blogg, respekterar den, inspireras av den, kommenterar, skickar fina mail och besöker den, TACK, NI ÄR SÅ FINA SÅ. JAG FÖRSÖKER ALLTID SVARA PÅ ALLA FRÅGOR SOM NI STÄLLER!


Nu ska jag faktiskt hoppa i duschen för om nån timme ska jag ta mig in till Gävle med min fina vän Ida där vi ska möta upp våran söta vän Karin. Vi ska flanera runt lite i affärerna och jag hoppas innerligt att de har lite att bjuda på så att man inte kommer hem tomhänt. Sen blir det nog en god lunch på Brända bocken skulle jag tro. 
Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Eftersom jag så gärna vill bli modell så skulle ett par såna jobb vara drömmen för mig! Have fun :)

2010-07-01 @ 12:56:11
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: TUVA

okej, då vet ja hur det ligger till! ;) Men riktigt kul att ändå åka på modelljobb :D



Vad fin du är idag!

2010-07-01 @ 15:04:33
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/tuva
Postat av: Anonym

du är för tjock för att vara modell och dina kläder antingen från hm eller gina.... inte särskilt fashion nej.

2010-07-01 @ 19:51:51
Postat av: Gabriella

SV: Åh tack ska du ha, det värmer att höra!=) Gott det såg ut med jordgubbssallad, mums. Och härligt turkost indiska halsband därnere, älska turkost!=)

2010-07-01 @ 21:35:22
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0