JAG HAR TAGIT ÅRETS FÖRSTA DOPP OCH MYST MED VÄNNER DESSA DAGAR.



Ne nu har jag gett upp. Sommar i all ära men fy vilken varm och fuktig och jobbig natt det har varit i kombination med huvudvärk... Jag har gått omkring och hoppats på regndroppar från himlen då jag känt mig som en söndertorkad trädgård, nu må det ha regnat till och från hela kvällen igår men inte feean blev det bättre inte. Känner mig som ett slakt, natten har varit den varmaste på bra länge vilket inte alls är någon hitt direkt. Just därför är jag vaken och vandrar omkring som en tupp för det är ju omöjligt att sova. Jag kanske ska gå ut och ta en promenad!

Men hur som helst, fyfabian en sån rolig kväll det var igår!



Kommentarer
Postat av: lovisa

ser ut som att ni hade kul :)

2010-07-19 @ 14:00:31
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0