TRÖTT


Hej!
Har precis kommit hem från jobbet. Det har gått åt helvete idag. Fyfaaan!!! Känner mig som en 75-åring i kroppen. Tur är så har jag Karin annars hade jag avlidit om jag hade fått jobba själv 12timmars . Nu ska jag ta mig ut i Trebo för en promenad men svänger förbi Karin för lite sällskap, kommer känna mig som 175år när jag kommer hem... Ha en rolig lördag, jag sover tidigt ikväll för imorgon väntar ytterligare 12timmars jobb på Sandvik. Tänk om man kunde få vara lika glad nu som på bilden!??

Uppdatering 20:05
Ja då trodde jag att jag skulle få mysa med min syster som jag för den delen typ aldrig ser nu för tiden och pappa framför fotbollen ikväll med en chipspåse, men så fel man kan tro ibland. Ajla är ute någonstans med sina vänner och pappa är spårlöst försvunnen? Hm, då blev det bara jag och chipspåsen, synd? Förresten så är jag bara tvungen att tillägga att Serbien vann mot Tyskland igår, vilket jag tror att ingen har missat och jag befann mig i mitt esse kan jag tala om för er när den Serbiska målvakten räddade straffen. Fyfaaaaaan vad jag jublade! Men hur som helst så håller jag på Argentina och inget annat land. Nej nu väntar chipspåsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0