Early to bed, early to rise, makes a man healthy, wealthy and wise.


pictures:jak&jil, modefeber

Jag har stoppat i mig citroner, apelsiner, bananer, kiwisar och mandarinisar. Jag har även druckit te och vatten i massor och proppat tabletter i fulla kassor. Nu mår jag bättre med tanke på omständigheterna och hoppas på de bästa tillfriksnings(heterna?). Med dessa bilder vill jag dig inspirera så kanske vi i gävle på bion ikväll ses för att kela? NOOOT! haha...

OBS! Jag antar att det är tabletterna och överkonsumtionen av allting som jag har stoppat i mig som talar eller så är jag baraaaa uttråkad? HATAR ATT VARA KRASSLIG.. Skulle egentligen på bio men det blev ändrande planer och jag skulle följa med in till gävle för att avnjuta en god middag på church street med bästa vänner men det klarar jag inte heller av för att jag är lite för sjuk för det också. Bättre mår jag som sagt men inte tillräckligt bra än så jag fortsätter med min kur ikväll och håller tummarna att jag vaknar upp frisk som en nötkärna imorgon.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

härlig blogg må ja säga!:)

2010-03-20 @ 19:27:14
URL: http://lovice.blogg.se/
Postat av: jenny

vilka härliga bilder, älskar dom översta skorna!

2010-03-21 @ 11:47:00
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: TEBE

Den vitsvarta jackan i mitten var riktigt snygg :O



PEACE

2010-03-29 @ 10:23:49
URL: http://locopilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0