GÅRDAGENS


kavaj, tröja, sjal-h&m, byxa-åhlens, skor-scorett

Hur kommer det sig att regnet bara öser ner när lördagen är min enda lediga dag på långt framöver. Igår satt jag och min kalsskompis och pluggade flera timmar i sträck tills vi blev klar med vår presentation som ska redovisas på tisdag. Just därför bestämde vi att vi skulle få en dag off från plugget, vilket är IDAG. Kul att vädret visar sig från sin bästa sida då? Jag som ska grilla med mina underbaraste ikväll!!! Det finns verkligen ingen rättvisa här i världen. Trots det förbaskade regnet ska det bli hur trevligt som helst att få träffa alla fina och speciellt Elina, min söta tjej som jag inte har sett på hur länge som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0