Emma Elwins byxor kommer från Beyond Retro


Hur snygg är inte dom här byxorna och hur snygg är inte Emma!!?
Jag läste en intervju med någon designern kan inte komma på vem det var men i Instyle magazine, en väldigt intressant intervju om just dessa byxor. Byxorna har varit med i 40 år och vi kommer fortsätta se dom komma titt och tätt.
Det här får bli min inspiration för ikväll. Jag kom på att jag hade mina flared jeans från filippa k, så nu tänkte jag matcha dom till en svart skjorta och skyhöga.

Ni får en bild sen såklart. Nu måste jag skynda om jag ska hinna med allt innan Stina kommer och plockar upp mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Himla tjusigt!

2010-11-06 @ 09:57:24
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0