DEN EFTERLÄNGTADE KAMELKAPPAN


picture: columbine

Jag letade igenom halva shtlm då jag var där, för att hitta en kamelkappa som passar mig. Bland annat var den ovan ett alternativ som inte existerade på ett enda H&M. Jag gick omkring och muttrade och sa "NEEEEJ DET ÄR HELT ENKELT INTE MIN DAG IDAG, DET ÄR INTE MENINGEN ATT JAG SKA KOMMA HEM MED EN KAMELKAPPA IDAG" Och jag hade så rätt så. 

Men vet ni vad? Min spontana tripp till Uppsala igår visade sig från sin ljusaste sida. Jag kollade igenom varje litet gömställe. Till slut hittade jag en kappa så perfekt att jag inte ens i min vildaste fantasi skulle kunna skapa en sådan snygg design. Den bara hängde där och jag såg hur den skrek -Semra ta hem mig, ta hem mig! 

Den befinner sig på kemtvätten just nu, ni får en bild längre fram nån gång. Håll er uppdaterade.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad härligt när man hittar rätt till slut! Ser fram mot att se den :)

2010-10-14 @ 21:08:28
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0