Sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve.


Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har så enormt mycket att göra, plugga, träna, jobba. Igår bar jag bara skjorta och jeans, simpelt.


Du väntar inte länge, du tröttnar ganska snabbt?

Hur länge ska man vänta på vissa saker? Ska man vänta? Vänta tills man inser att det verkligen aldrig(?) antagligen kommer inträffa?

En dag? En vecka? En månad? Ett år? Flera år?

Följdfrågan(orna): Var det för lite? Var det kanske för mycket? Var man för oseriös för man ville inte vara för seriös, fast man egentligen innerst inne var JÄTTEseriös?

Jag vet inte, men jag fortsätter vänta!!?

(att vissa saker, egentligen kanske oväsentliga saker(?) kan låta dig bli knäpp ibland. men sån är jag)

JUST NU: Pigg fast egentligen jättetrött! Jag är typ SJUK(?) igen :( Det värsta av allt är att jag måste ta mig till badhuset för att köra morgonträningen, spinning och core...... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0