What's meant to be will always find a way.


Som sagt har det varit en lång dag idag jag är helt slut i både kropp och själ. Men fy sjutton så roligt allting har varit idag. Jag har varit så förbaskat duktig idag måste jag säga. Trots att fotograferingen tog en hel eftermiddag hann jag med en joggingrunda då jag lyckades jogga en mil och dessutom avvecklat en hel del plugg under kvällen. Jag har ätit världens godaste oxfilégryta som pappa lyckades koka ihop med en massa smaskiga grönsaker, måste laga den själv nån gång och då kan jag lova att jag lägger upp hans recept. Nu blir det te sen sover vi.

kavaj-second hand, klänning-h&m, sjal-h&m, grå strumpor-h&m, grått nagellack-h&m, skor-scorett

Kommentarer
Postat av: ellen ♥

tack så mkt! men åå vilka snygga outfits du har!

2010-09-12 @ 22:21:57
URL: http://ellensw.se
Postat av: Ella

Jeg oppdaget nettopp bloggen din, og jeg elsker den! Du fikk deg nettopp en ny følger!:-)

2010-09-13 @ 12:27:31
URL: http://ellastormark.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0